가장 섹시한 패션디자이너 톰포드 영어 명언 5
본문 바로가기

Design

가장 섹시한 패션디자이너 톰포드 영어 명언 5

728x90
반응형
Tom Ford


"I don’t believe in playing down to an audience, I believe in elevating an audience."
"저는 청중을 얕잡아 보는 것이 아니라 청중을 높이는 것을 믿습니다."

"I don’t think fashion has to change every five minutes. I’d like these to be clothes you can wear for a long time - ten, twenty years; pass on to your daughter. Why buy vintage when you can open your own closet!"
"저는 패션이 5분마다 바뀔 필요는 없다고 생각합니다. 나는 이것들이 당신이 오랫동안 입을 수 있는 - 10년, 20년; 당신의 딸에게 물려줄 수 있는 옷이 되었으면 합니다. 옷장을 열 수 있는데 왜 빈티지를 사세요!"

Tom Ford



"The fashion industry is about glamour and beauty and the world I’ve created is about intellect and soul."
"패션 산업은 화려함과 아름다움에 관한 것이고 제가 만든 세계는 지성과 영혼에 관한 것입니다."

"I’m not a minimalist, I’m a maximalist."
"저는 미니멀리스트가 아니라 맥시멀리스트입니다."

"I don’t care about rules, but I do care about manners."
"저는 규칙에 신경 쓰지 않지만, 예절에 신경을 씁니다."


Tom Ford

세상의 모든 예술 디디 DD
패션디자이너 톰포드 영어 명언 5
자료 : bing, google

728x90
반응형